Lugano-Beşiktaş maçının yıldızı konuştu: "Önemli olan takım"
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Son dakika spor haberleri... Beşiktaş'ta Lugano ağlarına iki gol atan Gedson Fernandes, maçın ardından açıklamalarda bulundu. İşte tüm detaylar...

Son 5 Haber

Fenerbahçe’de sol bek operasyonu! Hedef Mauro Junior

Galatasaray’dan Mauro Icardi’ye son teklif! Karar bekleniyor

Hakan Çalhanoğlu: "Aldığımız eleştirilerin bir kısmı ağırdı"

Final gibi eşleşmeler var! İşte Dünya Kupası'nda son 32'ye kalan ülkeler

Belçika'dan gövde gösterisi! Yeni Zelanda'yı farklı geçip tur biletini kaptı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Beşiktaş, UEFA Avrupa Ligi play-off turu ilk maçında İsviçre ekibi Lugano ile deplasmanda 3-3 berabere kaldı. Siyah-beyazlılar, 3-1'i bulduğu maçta beraberliğe razı olurken rövanş 29 Ağustos Perşembe günü Tüpraş Stadı'nda oynanacak.
Beşiktaş'ta Lugano ağlarına iki gol atan Gedson Fernandes, maçın ardından açıklamalar yaptı.
"Bu skor, deplasmanda çok kötü değil"
Gedson Fernandes yaptığı açıklamada, "Kazanmak istediğimiz bir maçtı. Kazanmaya da yakındık ama beraberlik oldu. Bugün biraz kopuşlar yaşadık. Bizim istediğimiz sonuç kazanmaktır ama bu skor deplasmanda çok kötü değil. İkinci maçta kazanıp turu geçeceğimize inanıyorum." dedi.
"İki gol attığım için mutluyum"
Attığı goller için konuşan Portekizli oyuncu, "İki gol attığım için mutluyum. Ama önemli olan takıma katkı sağlamam. Pozisyondan bağımsız nerede oynarsam oynayayım takımıma yardımcı olmak istiyorum." ifadelerini kullandı.

"Önümüze bakmamız lazım"
Gedson Fernandes, "Bu sene farklı bir yıl. Her maça farklı bakmak lazım. Geçen sezon Lugano maçlarında oynamamıştım. Çalışan ve mücadele eden bir takım var karşımızda. Önümüze bakmamız lazım." diye konuştu.