Maç sonu Gürcistan Milli Takımı Teknik Direktörü Sagnol'dan Türkiye'ye övgü
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Gürcistan, FIFA 2026 Dünya Kupası Avrupa Elemeleri E Grubu 4’üncü maçında deplasmanda Türkiye’ye 4-1 mağlup oldu. Maç sonu Gürcistan Teknik Direktörü Willy Sagnol değerlendirmelerde bulundu.

Son 5 Haber

Beşiktaş'tan Juventus çıkarması! Arthur Melo ve Di Gregorio listede

Ali Okancı, beIN Sports'tan ayrıldı!

Bogdan Tanjevic'den yıllar sonra gelen Mehmet Okur ve Hidayet Türkoğlu itirafı

Sidny Lopes Cabral, Trabzonspor'u neden tercih ettiğini açıkladı!

Galatasaray'dan Joao Gomes atağı! Pazarlıklar başladı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Gürcistan, FIFA 2026 Dünya Kupası Avrupa Elemeleri E Grubu 4’üncü maçında deplasmanda Türkiye’ye 4-1 mağlup oldu. Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında Gürcistan Teknik Direktörü Willy Sagnol değerlendirmelerde bulundu.
Takım içerisinde olan güçlü ve zayıf oyuncular var
İleriki süreçte ellerinden gelenin daha fazlasını yapmaları gerektiğini aktaran Willy Sagnol, “Tabii ki hakemin optimal olması gerekiyor. Takım içerisinde olan güçlü ve zayıf oyuncular var. Sonraki süreçte bunu belirtmemiz gerekiyor. Elimizden gelenin fazlasını yapmamız gerekecek” ifadelerini kullandı.
Türkiye güçlü bir takım
Türkiye’nin güçlü bir takım olduğuna dikkat çeken Sagnol, “İleriye dönük çalışmamız gereken konularımız var. Türkiye güçlü bir takım. Son bölümdeki oyunumuzla gurur duyuyoruz ve ona göre çalışmalar yapacağız” sözlerini sarf etti.