''Maçı kazanabileceğimiz noktaya getirmiştik''
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Banvit Başantrenörü Selçuk Ernak, Fenerbahçe karşısında özellikle 3. periyotta ortaya koydukları oyunla maçı kazanabilecek konuma geldiklerini belirtti.

Son 5 Haber

Fenerbahçe yıldızları bir bir bitiriyor! Larkin, Shields, Key...

Chris Richards: "Türkiye'nin bu kadar erken elenmesini beklemiyorduk"

Pulisic: "Son maç bizde gerçek bir kazanma mantalitesi oluşturdu"

Kenan Yıldız: "Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim"

Montella: "Futbolcularımız çok ağır eleştirilere maruz kaldı"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

''Maçı kazanabileceğimiz noktaya getirmiştik''
Banvit Başantrenörü Selçuk Ernak, Fenerbahçe karşısında özellikle 3. periyotta ortaya koydukları oyunla maçı kazanabilecek konuma geldiklerini belirtti.
"Maçı kazanabileceğimiz noktaya getirmiştik" diyen Ernak, "Özellikle etkili olduğumuz 3. periyodun ardından oyun kurucumuz Fortson'un sakatlanması ve en skorer ismimiz Moerman'ın da 5 faulle oyun dışı kalmasıyla hücum gücümüz düştü. Bu maça üzülecek vaktimiz yok. ULEB Avrupa Kupası'nda önemli bir karşılaşmamız var ve umarım o müsabakaya tam takım olarak çıkabiliriz" değerlendirmesinde bulundu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...