Manchester City, Forest deplasmanında kazandı
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
İngiltere Premier Lig 18. hafta maçında Manchester City, deplasmanda Nottingham Forest'a konuk oldu. City Ground'da oynanan maçı konuk ekip 2-1 kazandı.

Son 5 Haber

Filenin Efeleri'nden Çin'e set vermeden galibiyet!

VakıfBank'tan milli transfer! Eylül Akarçeşme Yatgın imzayı attı

Almanya kampında Leroy Sane gerginliği! Jamie Leweling'den sert tepki

Bahçeşehir Koleji'nde ayrılık! Hunter Hale ile yollar ayrıldı

Dursun Özbek'ten transfer mesajı! "En güzel takımı kuracağız"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR- HABER
İngiltere Premier Lig 18. hafta maçında Manchester City, deplasmanda Nottingham Forest'a konuk oldu.
City Ground'da oynanan maçı konuk ekip 2-1 kazandı.
Manchester City'e galibiyeti getiren golleri Tijjani Reijnders ve Rayan Cherki kaydetti. Nottingham Forest'in tek golünü Omari Hutchinson attı.
Bu sonuçla birlikte City 40 puana ulaşırken, Forest 18 puanda kaldı.
Ligin sonraki maçında City, Sunderland'e konuk olacak. Nottingham ise Everton'u ağırlayacak.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...