Manchester kırmızı mı, mavi mi belli oldu! Ruben Amorim sonrası ilk derbi...
Editör: Arif Can Yıldız
Son Güncelleme /
Ruben Amorim'in ayrılığının ardından Michael Carrick yönetimindeki ilk maçında Manchester City'yi konuk eden Manchester United, dev derbide 3 puanı almayı başardı. Kırmızı Şeytanlar, Premier Lig'in 22. haftasında oynanan Manchester derbisini 2-0 kazandı.

Son 5 Haber

Türkiye'nin Dünya Kupası'ndaki gol müziği ABD maçında ortaya çıktı

Çağlar, Kaan ve İrfan Can, Dünya Kupası’nda ilk kez oynadı

Arda Güler'den ABD maçında Montella'ya anlamlı destek!

Hollywood yıldızları akın etti! Türkiye-ABD maçına damga vuran isimler

Arda Güler'den eleştirilerle ilgili açıklama! "Tüm eleştirileri haklı buluyorum"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
İngiltere Premier Lig'in 22. haftasında Manchester United, sahasında Manchester City'yi ağırladı.
Old Trafford'da oynanan derbi mücadelesini Manchester United 2-0 kazandı.
Perdeyi Mbeumo açtı
İlk yarısı golsüz eşitlikle sonuçlanan maçta perdeyi 65. dakikada Mbeumo açtı. Manchester United atağında Bruno Fernandes rakip yarı alana geçerek Mbeumo'ya pasını gönderdi. Mbeumo ceza sahası sol çaprazdan sol ayağıyla şutunu çekti vie topu ağlara göndererek ev sahibi ekibi 1-0 öne geçirdi.
Dorgu skoru belirledi
Karşılaşmanın 76. dakikasında Cunha sağ kanatta topla buluştu ve son çizgiye inerek yerden ortasını açtı. Manchester City kalesinin ön direğine koşu yapan Dorgu, sol ayağıyla gelişine topa vurdu ve skoru 2-0'a getirdi.
Amorim sonrası ilk derbi
Ruben Amorim'in ayrılığının ardından Michael Carrick yönetimindeki ilk derbi mücadelesine çıkan Manchester United, Manchester City'yi 2-0 mağlup ederek puanını 35'e yükseltti.
Manchester City ise 43 puanda kaldı.