Mehmet Altıparmak: "Beşiktaş ligin en iyi top oynayan takımı"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Gençlerbirliği haberleri... TFF Süper Lig takımlarından Gençlerbirliği teknik direktörü Mehmet Altıparmak, Beşiktaş ile karşılaşacakları maç öncesi açıklamalarda bulundu. Altıparmak, "Beşiktaş ligin en iyi top oynayan takımı" dedi. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza

Kerem Aktürkoğlu özür diledi: Hakkınızı helal edin

Zaniolo için ipler gerildi!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Gençlerbirliği Teknik Direktörü Mehmet Altıparmak, Beşiktaş maçı öncesi konuştu.

"Beşiktaş'ta eksiklikler fark yaratmaz"
Altıparmak, "Beşiktaş'ta eksiklikler fark yaratmaz. Sahaya 11 kişi çıkacaklar. Oynayacağım takım Beşiktaş; bütün oyuncuları çok iyi... Sonuçta Beşiktaş'la oynuyoruz. Bizde Sion'un sakatlığı var veAntalya kampında yer alamadı. Piris cezalı; bunun dışında bir sorun yaşamıyoruz" dedi.
"Biz her maça galibiyet için çıkıyoruz"
Radyospor'da Özgür Sancar'ın canlı yayın konuğu olan Altıparmak, "Rakibimizin Beşiktaş olması bizim bir şey değiştirmiyor. Biz her maça galibiyet için çıkıyoruz.
"Beşiktaş takımı, ligin en iyi top oynayan takımı"
Burada da aynı felsefe ile oynayacağım. Beşiktaş'ın iyi yönlerine önlem alacağız. Beşiktaş hücumu çok iyi oynuyor ve sağ çizgide çok iyiler. Şu anda Beşiktaş takımı, ligin en iyi top oynayan takımı.

"Zayıf olan tarafları da var"
Bu düşünceye yüzde 100 katılıyorum. Beşiktaş hücum oyununu en iyi uygulayan takımı. Zayıf olan tarafları da var; ama biz kendi iyi oyunumuzu yansıtarak sonuca gideceğiz" diyerek sözlerini tamamladı.