Mehmet Altıparmak: "Beşiktaş yakaladığı zaman affetmiyor"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Son dakika haberleri... Süper Lig'de Beşiktaş, Gençlerbirliği’ni yendi. Peki Gençlerbirliği Teknik Direktörü Mehmet Altıparmak neler söyledi? İşte detaylar...

Son 5 Haber

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza

Kerem Aktürkoğlu özür diledi: Hakkınızı helal edin

Zaniolo için ipler gerildi!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Süper Lig'in 25. haftasında Beşiktaş, deplasmanda Gençlerbirliği’ni 3-0 mağlup etti. Maçın ardından Gençlerbirliği Teknik Direktörü Mehmet Altıparmak değerlendirmelerde bulundu.

Mehmet Altıparmak’ın açıklamalarından Ajansspor'un derledikleri şu şekilde:
Mehmet Altıparmak: “Maçın başında gol yememiz oyuncularımı moral olarak geriye götürdü. Ancak daha sonrasında toparlamaya başladık. Beşiktaş takımına önde baskıyı, maçın ilk yarısında yapmaya çalıştık. 1-0'dan sonra pozisyonlar bulduk. Gol atacak pozisyonları yakaladık. Beşiktaş takımı yakaladığı zaman affetmiyor. Bizim için mağlup olduktan sonra skorun önemi yok. İyi mücadele ettik, maçın büyük bölümünde iyi de oynadık.”