Mehmet Altıparmak: Kazanacağımızı biliyorduk
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Mehmet Altıparmak: Kazanacağımızı biliyorduk

Son 5 Haber

TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Vincenzo Montella kararını açıkladı

Muslera'yı iki kez mağlup eden Yeşil Burun Adaları avantajı kaptı

SEO Başlık: Dünya Kupası'nda İlginç Tablo! G Grubu'nda 3 Maçtır Kazanan Yok

Türkiye VNL'de Gücünü Gösterdi: Dünya Üçüncülüğü Geldi

Filenin Sultanları'nın maçına damga vuran halay sevinci
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Mehmet Altıparmak: Kazanacağımızı biliyorduk
Büyükşehir Belediye Erzurumspor'un teknik direktörü Mehmet Altıparmak, Elazığspor’ı 1-0 yendikleri TFF 1. Lig 16.hafta maçının ardından açıklamalar yaptı. Altıparmak, oyuncularının sahada kendilerine verilen bütün görevleri layıkıyla yerine getirdiklerini dile getirdi.
Sahadaki üstün mücadelelerinden dolayı futbolcularını tebrik ettiğini belirten Altıparmak, şunları kaydetti:
Video - “Kazanacağımızı biliyorduk”
"Zor bir deplasmandan 3 puan aldığımız için çok mutluyum. Bizim için çok önemli bir karşılaşmaydı. Rakibimiz bizden öndeydi. Hem onları yakalama hem de play-off potasına yaklaşmak adına iyi bir maç oldu. Elazığ'da zaten galibiyet için oynayacağımızı futbolculara söylemiştim. Açıkçası kazanacağımızı biliyorduk, iyi oynadık, nitekim kazandık ve üç puanımızı aldık."