Mehmet Aurelio: ''Elimizden geleni yaptık''
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Süper Lig ekibi Antalyaspor'un yardımcı antrenörü Mehmet Aurelio, Çaykur Rizespor'a 2-1 kaybettikleri maçtan hemen sonra açıklamalarda bulundu. Detaylar...

Son 5 Haber

Iğdır FK'da tanıdık golcü için resmi teklif yapıldı

Galatasaray'a Batrakov fırsatı! PSG transferden çekildi iddiası

A Milli Takım'da Montella'dan Avustralya maçına 4 gün kala flaş Ferdi ve Kenan kararı

Galatasaray'da sürpriz forvet hamlesi! Icardi'nin alternatifi bulundu

Beşiktaş'tan İtalya çıkarması! Vincenzo Italiano'nun gözdesi gündemde
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Trendyol Süper Lig'in 8. haftasında deplasmanda Çaykur Rizespor'a 2-1 mağlup olan Antalyaspor'da yardımcı antrenör Mehmet Aurelio, zor bir deplasmanda zor bir takıma karşı mücadele ettiklerini belirtti.
''Topa daha fazla sahip olduk''
İlk yarıda topa çok fazla sahip olduklarını anlatan Aurelio, "Elimizden geleni yaptık. Rakibe çok fazla fırsat vermedik. Rakip ilk pozisyonunda golü buldu ve bu golden sonra aslında oyuna daha fazla girmeye başladı. İkinci yarıda belki biz geri dönebilirdik. Topa daha fazla sahip olduk. Çok daha oynadık. Golü çok geç dakikalarda bulduğumuzdan dolayı geri dönme gerçekleşmedi ve beraberlik de kaçtı. Maalesef bu akşam kaybettik." ifadelerini kullandı.