Mehmet Demirkol kulüplere sitem etti: "Bunlara dur diyecek kimse de kalmadı"
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
Son dakika futbol haberleri | Ünlü yorumcu Mehmet Demirkol, Türkiye'deki futbol kulüpleri hakkında sitemde bulundu. İşte tüm detaylar...

Son 5 Haber

Fenerbahçe'nin gözden çıkardığı Dominik Livakovic için ezeli rakipten sürpriz hamle

Trabzonspor, "Ürdünlü Messi" olarak bilinen Mousa Tamari'nin peşinde!

(GOLLER ve ÖZET) Çekya - Meksika | Maç Sonucu: 0-3

(ÖZET) Güney Afrika - Güney Kore | Maç Sonucu: 1-0

Mauricio Pochettino: "Türkiye daha fazlasını hak ediyordu"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Mehmet Demirkol, Kaan Kural'ın moderatörlüğünü yaptığı Oyna Devam programında gündeme dair açıklamalarda bulundu. Demirkol, Türkiye’deki futbol kulüpleri hakkında ilgi çekici bir açıklamada bulundu.
"Nasıl olsa kimsenin cebinden para çıkmıyor"
Türkiye’de futbolda Ligin bilerek düşürüldüğünü düşünen Demirkol, ‘’Bizde maalesef bilerek isteyerek, altını çizerek söylüyorum şu yapılıyor. Bilerek destabilize ediliyor ki kontrolsüz para olsun orda. Bütün bu teknik direktörlerin gelişleri, gidişleri olsun daha fazla kontrolsüz transfer olsun. Nasıl olsa kimsenin cebinden para çıkmıyor. Nasıl olsa eninde sonunda devlet bunları affediyor’’ ifadelerini kullandı.
"Bunlara dur diyecek kimse de kalmadı"
Kulüplerin şirketleşmesinin taraftarlarla arasındaki ilişkiye zarar verdiğini düşünen Demirkol, ‘’Asıl sıkıntı ise şirket olsun diye diye birçok takımın taraftarla bağı koptu. Bu bağı kopan kulüpler ortalıktaki parayı saçma sapan harcadıkça borçlandırıldıkça bunlara dur diyecek kimse de kalmadı. Hiçbir kimse ya da kitle de yok buna dur diyecek’’ şeklinde ifade etti.