Mehmet Demirkol, Mourinho'nun Galatasaray düşüncesini açıkladı! "Muhtemelen..."
Editör: Cem Ergün
Son Güncelleme /
Başarılı yorumcu Mehmet Demirkol, Fenerbahçe Teknik Direktörü Jose Mourinho'nun, Galatasaray hakkında söylediği sözleri değerlendirdi. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Ertuğrul Doğan, Fatih Tekke'nin transferini istediği yerli futbolcu için bizzat devreye girecek

F1 dünyası Spielberg'e kilitlendi! 2026 Avusturya Grand Prix'si için geri sayım

Nilüfer Belediyespor, Buse Ünal Pehlivan'ın sözleşmesini yeniledi

Türkiye istenmeyen listede! Dünya Kupası'nda gol atamayan sadece 3 takım kaldı

UEFA'nın Fenerbahçe'ye kesti ceza belli oldu
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Fenerbahçe, Trendyol Süper Lig'in 20. haftasında deplasmanda Adana Demirspor'a konuk oldu. Sarı-Lacivertliler, lider Galatasaray'ın 2 puan kaybettiği haftada hata yapmadı ve 4-0'lık skorla 3 puana ulaştı.
Bu sonuçla puanını 45'e çıkartan Fenerbahçe, lider Galatasaray ile arasındaki puan farkını 6'ya indirdi.
Fenerbahçe'nin galibiyetini Socrates Dergi YouTube kanalında değerlendiren Mehmet Demirkol, Jose Mourinho'nun maçın ardından yaptığı açıklamalara da değindi.

Mourinho'dan Galatasaray sözleri
Jose Mourinho, maçın ardından, "Direkt rakibinizle aranızdaki puan farkı 6 mı, 3 mü?" sorusuna şu yanıtı verdi: "Onların puan olarak önlerine geçmeyi düşünüyorum. Açıkçası bizler çok fazla puan kaybı yaşadık. Kaybetmememiz gereken puanları kaybettik, onlar da kazanmamaları gereken puanları kazandılar. Puan olarak kendimizi önde görüyorum."
"Muhtemelen şunu düşünüyor"
Mehmet Demirkol ise Portekizli çalıştırıcının sözleri hakkında şu yorumu yaptı: "Olabilir, düşünebilir böyle. Bizde böyle oluyor. Gelen de öğreniyor. O muhtemelen şunu da düşünüyor, 'Ben Galatasaray'a kaybettim ama aslında 2.5 gol beklentim vardı. Çok pozisyona girdim, vuramadım içeri diyordur.
"Fenerbahçe teknik direktörü böyle düşünmeli mi?"
"Hakemi de kast ediyor olabilir. Ama şu anda Fenerbahçe teknik direktörü bilmiyorum böyle düşünmeli mi? Aslında oyuncularına moral vermek için söylüyor olabilir. 'Biz daha iyiyiz kardeşim, ayağa kalkın, aslında bizim önde olmamız lazımdı' gibi içeriye bir mesaj mı bu?"