Mert Müldür: ''Benim sakatlığım vardı, 1 sene oynamadım''
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
İstanbulspor'u deplasmanda 5-1 mağlup eden Fenerbahçe'de genç oyuncu Mert Müldür, maçtan hemen sonra açıklamalarda bulundu. Detaylar...

Son 5 Haber

Fenerbahçe'nin gözden çıkardığı Dominik Livakovic için ezeli rakipten sürpriz hamle

Trabzonspor, "Ürdünlü Messi" olarak bilinen Mousa Tamari'nin peşinde!

(GOLLER ve ÖZET) Çekya - Meksika | Maç Sonucu: 0-3

(ÖZET) Güney Afrika - Güney Kore | Maç Sonucu: 1-0

Mauricio Pochettino: "Türkiye daha fazlasını hak ediyordu"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Trendyol Süper Lig’in 19. haftasında Fenerbahçe, deplasmanda karşılaştığı İstanbulspor’u 5-1 mağlup etti. Kanarya'da Mert Müldür, maçtan hemen sonra açıklamalarda bulundu. İşte Müldür'ün açıklamaları...
''5 gollü galibiyet bizi çok mutlu etti''
İstanbulspor maçından hemen sonra açıklamalarda bulunan Mert Müldür, "Öncelikle taraftarımıza çok teşekkür ediyorum. Deplasman olmasına rağmen yaklaşık 20 bin seyirci vardı. 5 gollü galibiyet bizi çok mutlu etti. Daha fazla atabilirdik, biraz konsatrasyon eksikliği vardı son vuruşlarda. İnşallah böyle devam ederiz.'' dedi.
''Toplam 2'inci maçım 1 sene sonra 90 dakika''
Daha önce yaşadığı sakatlığa değinen Mert Müldür, ''Cengiz'i tebrik ediyorum. Çok iyi maç çıkardı. Benim de sakatlığım vardı, yaklaşık 1 sene futbol oynamadım. Toplam 2'inci maçım 1 sene sonra 90 dakika. Daha iyi olacağım. Bir sonraki maça odaklanacağız, orada da 3 puanı alacağız" dedi.