Meryem Boz: ''Buradaki herkesle gurur duyuyorum''
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
2020 CEV Tokyo Olimpiyatları Elemeleri Yarı Finali'nde Filenin Sultanları, Polonya'yı 3-2 yendi ve finale yükseldi! Peki, maçın ardından Meryem Boz neler söyledi, hangi açıklamalarda bulundu? İşte detaylar...

Son 5 Haber

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı

(Yazılı Özet) Senegal - Irak Maç Sonucu: 5-0
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Meryem Boz: ''Buradaki herkesle gurur duyuyorum''
Filenin Sultanları, 2020 CEV Tokyo Olimpiyatları Elemeleri yarı final mücadelesinde Polonya'yı 3-2 mağlup etti ve finale yükseldi.
Müthiş mücadelenin ardından Meryem Boz, şuaçıklamalarda bulundu:
''Kaptanımız aslında her şeyi söyledi. Buradaki herkesle gurur duyuyorum. Tribünlerdeki herkesi yarın finalde Almanya karşısında yine bekliyoruz.''
Eda Erdem Dündar maçın ardından neler söylemişti?
Maçın yıldızı oldu!
Polonya karşısında A Milli Kadın Voleybol Takımı'mızın galibiyet sayısını kaydeden Meryem Boz, aynı zamanda tam 36 sayıyla oynayarak maçın en skorer oyuncusu da oldu.