Mesut Bakkal: “Hedefimiz 5’te 5 yapmaktı"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Spor Toto Süper Lig’in 8. haftasında B.B. Erzurumspor evinde Aytemiz Alanyaspor ile karşılaştı. Mücadeleyi ev sahibi B.B. Erzurumspor 1-0 kazanarak ligdeki ilk galibiyetini elde etti. Maçın ardından iki teknik direktör açıklamada bulundu.

Son 5 Haber

Kubilay Kaan Kundakçı cinayetinde ifadeler: Canbay, Aleyna Kalaycıoğlu ve Alaattin Kadayıfçıoğlu duruşmayı karıştırdı

Başakşehir ilk transferini resmen açıkladı! 3 yıllık sözleşme imzaladı

Benhur Keser Erzurumspor'a veda etti

Fransızlar duyurdu: Todibo İstanbul yolcusu

Harry Kane'e Dünya Kupası öncesi şoke eden 'lanet' tehdidi!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Mesut Bakkal: “Hedefimiz 5’te 5 yapmaktı"
Spor Toto Süper Lig’in 8. haftasında B.B. Erzurumspor evinde Aytemiz Alanyaspor ile karşılaştı. Mücadeleyi ev sahibi B.B. Erzurumspor 1-0 kazanarak ligdeki ilk galibiyetini elde etti. Maçın ardından iki teknik direktör açıklamada bulundu.
İlk açıklamayı yapan Aytemiz Alanyaspor Teknik Direktörü Mesut Bakkal, “İki taraf için de kısır bir maç oldu. Ben şahsen keyif almadım. İkinci yarı maça iyi başlayan Erzurumspor galibiyetle ayrıldı. Hedefimiz 5’te 5 yapmaktı. İki sakat çıktı bu maçta. Bu maçı burada kazanmamız lazımdı, üretkenliğimiz yoktu. Erzurumspor’u tebrik ederim” şeklinde konuştu.