Mesut Bakkal: "Yediğimiz basit goller yüzünden üzgünüm"
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Sakaryaspor Teknik Direktörü Mesut Bakkal, Bandırmaspor'a 3-2 mağlup oldukları maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Son 5 Haber

Saçlarıyla gündem olmuştu! Eren Elmalı'dan yeni karar

TRT'de büyük karışıklık! Spiker iki takımı birbirine karıştırdı

FIFA'dan Dünya Kupası'da yaptığı hareket gündem olan hakeme soruşturma

Fenerbahçe'de Yiğit Efe Demir’in geleceği belli oldu

İtalyanlar yazdı: Galatasaray’dan çift transfer hamlesi! Vlahovic ve Joao Gomes iddiası
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Sakaryaspor Teknik Direktörü Mesut Bakkal da maçı kaybettikleri için üzüldüklerini ama karşılaşmanın seyir zevkinin güzel olduğunu dile getirdi.
Kolay goller yediklerini fakat deplasmanda 2 gol atmanın önemli olduğunu anlatan Bakkal, şunları kaydetti:
"Rüzgar zaman zaman olumsuzluk yaşattı, rakibimizin de pozisyonları var. Sadece bu maç için değil ama bu ligde bu kadar vakit geçirmek, topla oynamak futbolu biraz kötüleştiriyor. Oyun biraz hızlı oynanırsa izleyenlere keyif vereceğiz, daha iyi bir futbol ortaya çıkaracağız. Her iki takımın pozisyonu vardı. Direkten dönen topumuz oldu. Takımımın oyunundan memnunum sadece yediğimiz basit gollere üzüldüm. Bandırmaspor'u da tebrik ederim."