Metin Diyadin: "İnşallah ligde kalmayı başarırız"
Editör: Burak Alaca
Son Güncelleme /
Türkiye Kupası yarı finalinde Gençlerbirliği'nin evinde Trabzonspor'a 2-1 mağlup olduğu maçın ardından Metin Diyadin açıklamalarda bulundu.

Son 5 Haber

Acun Ilıcalı'nın peşine düştüğü golcüyü duyurdular! Alvaro Rodriguez için transfer yarışı

Antalyaspor Başkanı Rıza Perçin'dan flaş açıklama: ''Para bitti, Adana Demirspor gibi...''

Patrick Kluivert'ten Türkiye yorumu! "Dünya Kupası'nın sürprizi olabilir"

Galatasaray'dan Barış Alper Yılmaz kararı! Özel olarak...

Göztepe'den ayrılan Uğur Kaan Yıldız, Kocaelispor'a transfer oldu
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Gençlerbirliği'nin evinde konuk ettiği Trabzonspor'a 2-1 mağlup olduğu maçın ardından teknik direktör Metin Diyadin açıklamalarda bulundu.
"İnşallah ligde kalmayı başarırız"
Gençlerbirliği teknik direktörü Metin Diyadin maç sonu açıklamalarında, "İçinde bulunduğumuz durum nedeniyle genç oyunculara da şans verdik. Gayet iyi oynadık. Oyuncularımı tebrik ediyorum. 2-3 tane A takım seviyesinde gencimiz var. Hafta sonu ligde kalma adına maçımız var, ona odaklanacağız. Gençlerbirliği'nin Süper Lig'deki varlığı önemli. İnşallah başarırız. Bütün çabamız takımı ligde tutabilmek" ifadelerine yer verdi.
Ligde kritik maç tekrar oynanacak
Süper Lig'in son haftasında Gençlerbirliği, 17 Mayıs Pazar günü kümede kalmak adına çok kritik maçta deplasmanda Trabzonspor'un konuğu olacak.
