Milli sporcular, Tekvando Grand Prix'sinin ilk gününde iki madalya kazandı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Milli sporcular, Tekvando Grand Prix'sinin ilk gününde iki madalya kazandı

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Anadolu Ajansı
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
ANKARA (AA) - Fransa'nın başkenti Paris'te düzenlenen Tekvando Grand Prix'sinin ilk gününde milli sporcular iki madalya kazandı.
Türkiye Tekvando Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, 2024 Paris Olimpiyat Oyunları'na kota puanı veren organizasyonun ilk günü tamamlandı.
Kadınlar 49 kiloda Merve Dinçel altın, 57 kiloda Hatice Kübra İlgün bronz madalya kazanarak Paris 2024 Olimpiyat Oyunları yolunda önemli puanları hanelerine yazdırdı.
Kadınlar 49 kiloda Rukiye Yıldırım ve erkekler 58 kiloda Görkem Polat, ilk turda organizasyona veda etti.
Organizasyonun ikinci gününde üç sıklette milli sporcular, tatamiye çıkacak.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...