Milli yelkenciler Deniz Çınar ile Lara Nalbantoğlu olimpiyat kotası aldı
Editör: Özgür Koç
Son Güncelleme /
Milli yelkenciler Deniz Çınar ile Lara Nalbantoğlu, 2024 Paris Olimpiyat Oyunları'na kota aldı.

Son 5 Haber

Türkiye'nin Dünya Kupası'ndaki gol müziği ABD maçında ortaya çıktı

Çağlar, Kaan ve İrfan Can, Dünya Kupası’nda ilk kez oynadı

Arda Güler'den ABD maçında Montella'ya anlamlı destek!

Hollywood yıldızları akın etti! Türkiye-ABD maçına damga vuran isimler

Arda Güler'den eleştirilerle ilgili açıklama! "Tüm eleştirileri haklı buluyorum"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR - HABER
Yelken Federasyonundan yapılan açıklamaya göre Fenerbahçe Doğuş Yelken Spor Kulübü sporcuları Çınar ve Nalbantoğlu, Fransa'nın Hyeres kentinde düzenlenen tüm sınıflar olimpiyat eleme yarışlarında 470 karma sınıfında olimpiyat kotası almayı başardı.
Olimpiyatlarda mücadele edecek Türk yelkenci sayısı 8'e yükseldi
İki sporcunun daha kota almasıyla Türkiye'nin, 26 Temmuz-11 Ağustos tarihlerinde düzenlenecek Paris Olimpiyat Oyunları'nda yelken branşında mücadele edecek sporcu sayısı 8'e yükseldi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...