Milliler Japonya'yı mağlup etti!
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Milliler Japonya'yı mağlup etti!

Son 5 Haber

2026 Dünya Kupası heyecanı yarın 6 maçla devam edecek

Fenerbahçe'den sürpriz stoper hamlesi! 22'lik yıldız gündemde

Fenerbahçe, Shomurodov için gözü kararttı! Çılgın takas teklifi

Oğuz Çetin'den taraftarı heyecanlandıracak Brahim Diaz hamlesi! Ön görüşme yapıldı

Galatasaray'da Enzo Millot yeniden gündemde! İlk plan kiralık
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Milliler Japonya'yı mağlup etti!
A Milli Kadın Voleybol Takımı, FIVB Uluslar Ligi'nde Japonya'yı 3-1 yendi.
Türkiye, ligin 4. haftasındaki ilk maçında Tayland'ın Nakhon Ratchasima kentinde bulunan Chatchai Salonu'nda Japonya ile karşılaştı. Ay-yıldızlı ekip, rakibini 17-25, 23-25, 25-13 ve 11-25'lik setlerle 3-1 mağlup etti.
Ligde 10. maçında 7. galibiyetini alan Türkiye, puanını 22'ye yükseltti.
A Milli Kadın Voleybol Takımı, 4. haftadaki ikinci maçında yarın TSİ 14.05'te Tayland ile karşılaşacak.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...