Milot Rashica: "Bu sezonu kupayla sonuçlandırma ihtimalimiz var"
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
Son dakika haberleri | Beşiktaş'ın Arnavut oyuncusu Milot Rashica, MKE Ankaragücü galibiyetinin ardından açıklama yaptı. İşte tüm detaylar...

Son 5 Haber

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1

(ÖZET) Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Ziraat Türkiye Kupası yarı finali rövanş maçında Beşiktaş, sahasında karşılaştığı MKE Ankaragücü'nün 1-0 mağlup ederek adını finale yazdırdı.
Beşiktaş'ın yıldız futbolcusu Milot Rashica, maçın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
"Herkesin bildiği üzere zor bir sezon geçiriyoruz"
Milot Rashica, "Çok mutluyuz tabii ki. Herkesin bildiği üzere zor bir sezon geçiriyoruz. Bu sezonu hala bir kupayla bir şampiyonlukla sonuçlandırma ihtimalimiz var. Hepimiz için çok önemli bir final müsabakasına çıkacağız. Bu galibiyet de aynı şekilde önemliydi. Bugün taraftarımızın da çok iyi desteğini aldık. Umarım finalde de kupaya uzanan taraf oluruz" diye konuştu.