Milot Rashica: "Maç genelinde 2-3 hatamız oldu! Bunlara çalışmalıyız"
Editör: Arif Can Yıldız
Son Güncelleme /
Beşiktaş, UEFA Konferans Ligi play-off turu ilk maçında deplasmanda Lausanne Sport ile 1-1 berabere kaldı. Karşılaşmanın ardından Milot Rashica açıklamalar yaptı.

Son 5 Haber

Ertuğrul Doğan, Fatih Tekke'nin transferini istediği yerli futbolcu için bizzat devreye girecek

F1 dünyası Spielberg'e kilitlendi! 2026 Avusturya Grand Prix'si için geri sayım

Nilüfer Belediyespor, Buse Ünal Pehlivan'ın sözleşmesini yeniledi

Türkiye istenmeyen listede! Dünya Kupası'nda gol atamayan sadece 3 takım kaldı

UEFA'nın Fenerbahçe'ye kesti ceza belli oldu
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Beşiktaş'ın Kosovalı futbolcusu Milot Rashica, UEFA Konferans Ligi play-off turu ilk maçında Lausanne Sport'a karşı deplasmanda alınan 1-1'lik beraberliğin ardından açıklamalarda bulundu.
İşte Rashica'nın açıklamaları:
"Maça iyi başladık. Rakibe fazla fırsat vermedik. Oyunu kontrol ettik. Rakip bizim hatalarımızdan fırsat yakaladı. Maçın genelinde iyi savunma yaptık. Maçı erken bitirebilirdik. Duran toptan gol yedik. İçeride rövanş maçı var. İşi orada bitireceğiz.
Her pozisyona adapte olmalıyız. Bugünkü pozisyonum farklıydı. Çok zor olmadı. Sıkıntı yok, genel olarak iyiydik. Maç genelinde 2-3 hatamız oldu. Bunlara çalışmalıyız."