Murat Kılıç: "Büyük ihtimalle Türkiye Kupası'nı bu sene biz alacağız"
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Beşiktaş Kulübü Asbaşkanı Murat Kılıç, Ziraat Türkiye Kupası'nın bu sene kendileri için çok önemli olduğunu ve kupayı kazanacaklarını söyledi.

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Corendon Alanyaspor ile eşleşti. Siyah-beyazlılar yarı finale kalması durumunda Konyaspor - Fenerbahçe eşleşmesinin galibiyle karşılaşacak.
''Büyük ihtimalle de Türkiye Kupası'nı bu sene biz alacağız''
Kura çekiminde basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Beşiktaş Kulübü Asbaşkanı Murat Kılıç, "Türkiye Kupası bizim için bu sene çok önemli. İki maçı da sahamızda oynayacağız. Final oynamayı planlıyoruz. Bu sene Türkiye Kupası'nı almak için mücadele edeceğiz. Büyük ihtimalle de Türkiye Kupası'nı bu sene biz alacağız" şeklinde konuştu.
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Beşiktaş, Corendon Alanyaspor ile eşleşti. Yarı finalde ise Konyaspor - Fenerbahçe eşleşmesinin galibiyle karşılaşacaklar. Beşiktaş Kulübü Asbaşkanı Murat Kılıç, "Bu sene Türkiye Kupası'nı almak için mücadele edeceğiz" dedi.