Murat Sancak, Beşiktaş maçında isyan etti: "Yorumsuz!"
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig'in 22. haftasında Beşiktaş ile deplasmanda berabere kalan Adana Demirspor'da başkan Murat Sancak bir pozisyonda isyan etti. Detaylar.

Son 5 Haber

F1 dünyası Spielberg'e kilitlendi! 2026 Avusturya Grand Prix'si için geri sayım

Nilüfer Belediyespor, Buse Ünal Pehlivan'ın sözleşmesini yeniledi

Türkiye istenmeyen listede! Dünya Kupası'nda gol atamayan sadece 3 takım kaldı

UEFA'nın Fenerbahçe'ye kesti ceza belli oldu

Okan Buruk'un oğlunu görenler tanıyamadı! Boyu babasını geçti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Trendyol Süper Lig’in 22. hafta mücadelesinde Adana Demirspor, deplasmanda karşılaştığı Beşiktaş ile 0-0 berabere kaldı.
Mavi Şimşekler'de başkan Murat Sancak, mücadelenin ikinci yarısında Jonas Svensson ile Mootaz Nourani'nin arasındaki pozisyonu videolu bir şekilde sosyal medya hesabından paylaştı.
"Yorumsuz!"
Sancak paylaşımında, "Yorumsuz!" ifadelerini kullandı.
Video teliften kaldırıldı
Öte yandan Murat Sancak'ın sosyal medya hesabından paylaşmış olduğu videonun, teliften dolayı kaldırıldığı görüldü.
Yusuf Barasi kırmızı kart gördü
Yukatel Adana Demirspor'da Yusuf Barasi, 48. dakikada kırmızı kartla cezalandırıldı.
20 yaşındaki futbolcu, orta sahada Demir Ege Tıknaz'a yaptığı faulün ardından ikinci sarı karttan kırmızı kart görerek oyun dışında kaldı. Yusuf Barasi, ilk sarı kartını 29. dakikada görmüştü.