Muriç: "Travma sonrası kazanmamız gerekiyordu"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Muriç: "Travma sonrası kazanmamız gerekiyordu"

Son 5 Haber

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza

Kerem Aktürkoğlu özür diledi: Hakkınızı helal edin

Zaniolo için ipler gerildi!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Muriç: "Travma sonrası kazanmamız gerekiyordu"
Spor Toto Süper Lig'in 28.haftasında Çaykur Rizespor sahasında Göztepe'yi 1-0 mağlup etti. Rizespor forması giyen Vedat Muriç, karşılaşmanın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalar yaptı.
Vedat Muriç: "Geçen hafta travma geçirdik, kazanmamız gerekiyordu"
Muriç, "Geçen hafta travma geçirdik. Bu maçı kazanmamız çok önemliydi. Puan farkı da açıldı. Derin bir nefes aldık. İnşallah önümüzdeki maçları da alıp bambaşka yerlere gitmek istiyoruz. Takım kazandığı sürece gol atıp atmamam önemli değil. Ben elimden geldiği kadar takıma katkı sağlamak istiyorum" diye konuştu. (AJANSSPOR)
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...