Mustafa Hekimoğlu: "Soğuk bizi zorladı"
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig’in 23. haftasında Beşiktaş deplasmanda karşılaştığı Sivasspor'u 2-0 mağlup etti. Maç sonrası Mustafa Hekimoğlu açıklamalar yaptı. Detaylar.

Son 5 Haber

Fenerbahçe yıldızları bir bir bitiriyor! Larkin, Shields, Key...

Chris Richards: "Türkiye'nin bu kadar erken elenmesini beklemiyorduk"

Pulisic: "Son maç bizde gerçek bir kazanma mantalitesi oluşturdu"

Kenan Yıldız: "Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim"

Montella: "Futbolcularımız çok ağır eleştirilere maruz kaldı"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR HABER
Trendyol Süper Lig’in 23. haftasında Beşiktaş deplasmanda karşılaştığı Sivasspor'u 2-0 mağlup etti. Maç sonrası Mustafa Hekimoğlu açıklamalarda bulundu.
"Takım havası çok iyi"
Mustafa Hekimoğlu yaptığı açıklamada, "Takım havası çok iyi. Bütün maçlara çok iyi hazırlanıyoruz. Bugün de gol yemeden kazandık. Bizi biraz soğuk zorladı ama ona da alıştık. Bütün takımı kutluyorum.
"Hocamız bize çok güveniyor"
Hocamıza süreleri verdiği için teşekkürler. Bu süreler bizim için çok değerli. En iyi performansı sahaya yansıtmak istiyoruz. Bize çok güveniyor. İlgisi de çok iyi. Antrenmanlarda da ilgileniyor" dedi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...