Nando De Colo: "Biraz yorgunduk ama kazanmayı başardık"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Nando De Colo: "Biraz yorgunduk ama kazanmayı başardık"

Son 5 Haber

Eski Galatasaraylı Kewell'dan olay yorum! "Avustralya susturdu..."

Beşiktaş'ta Ersin Destanoğlu'nun yeni sözleşme için tek şartı var

Dursun Özbek açıkladı: Barış Alper Yılmaz'a teklif, Icardi'de son durum...

Grimaldo transferinde dengeler değişti

Kocaelispor'a veda eden Gökhan Değirmenci ve Ahmet Oğuz'a taraftarlardan büyük sürpriz
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Nando De Colo: "Biraz yorgunduk ama kazanmayı başardık"
ING Basketbol Süper Ligi'nin 22. haftasındaki derbi maçta Fenerbahçe Beko, deplasmanda Beşiktaş Sompo Sigorta'yı 74-73 mağlup etti.
"Çok zor bir maçtı"
Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Fransız yıldız Nando De Colo, "Çok zor bir maçtı. İlk yarı kontrol bizdeydi ama ikinci yarı düştük. Onları kendi oyunların oynadı güvenli bir şekilde. Biz biraz yorgunduk ama kazanmayı başardık. Önemli olan buydu." ifadelerini kullandı.
AJANSSPOR
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...