Nando De Colo: "Fenerbahçe çok karışıktı"
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
Fenerbahçe Beko'dan ayrılarak, Asvel'e transfer olan Fransız basketbolcu Nando De Colo, Sarı-Lacivertliler hakkında açıklamalarda bulundu. İşte detaylar.

Son 5 Haber

Trabzonspor, Viktor Tsygankov transferinde mutlu sona çok yakın! Kulübüyle son detaylar görüşülüyor

Fenerbahçe'nin yeni teknik direktörü olması beklenen Aykut Kocaman'ın ekibinde 4 eski futbolcu olacak

A Milli Futbol Takımı'na eşlik eden motosikletli polis kaza yaptı

Beşiktaş'ın son kaleci adayı: Semih Kılıçsoy'un takım arkadaşı!

Ertem Şener, Alman kanalında Türkçe maç anlatacak
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Fenerbahçe Beko formasıyla 3 sezon mücadele eden yıldız basketbolcu Nando De Colo, ülkesi Fransa'nın Asvel takımına transfer oldu. Sarı-Lacivertliler ile sözleşmesini tamamladıktan sonra ülkesine dönen De Colo, Fransız medyasına açıklamalarda bulundu.
"2 kulüple daha görüşüyordum"
Nando De Colo, "Asvel, projesiyle beni etkilemeyi başardı. Açıkçası 2 kulüple daha görüşüyordum; Monaco ve Valencia.
Ancak ikisinin de Euroleague'deki devamlılıklarının henüz belli olmaması beni şüpheye düşürdü. Önümde sadece Asvel ve Fenerbahçe'de devam etme seçenekleri kalmıştı." ifadelerini kullandı.
"Fenerbahçe'de her yıl koç ve ekibi değişiyordu"
Sarı-Lacivertli ekipte her yıl koç ve ekibinin değiştiğini ve işlerin karmaşık olduğunu belirten yıldız, "Fenerbahçe'de 3 yıl geçirdim, orası çok karmaşıktı. Her yıl koç ve ekibi değişiyordu. Ancak buna rağmen son sezon Türkiye Ligi'ni kazanmayı başardık." şeklinde konuştu.

"Her şeyi yıkıp, baştan yapmak çok iyi bir fikir değil"
Fenerbahçe için "Bir şeyler inşa etmek ve zirveye oynamak istiyorsanız, her şeyi yıkıp baştan yapmaya çalışmanın çok iyi bir fikir olduğunu sanmıyorum." diyen De Colo, "Asvel'in fazla EuroLeague tecrübesi olmasa da play-off için mücadele eden bir ekip. Burada olduğum için mutluyum." açıklamasını yaptı.