Necip Uysal: ''Galatasaray'a fazla pozisyon vermedik''
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig’in 28. haftasında oynanan Beşiktaş-Galatasaray derbisini kazanan Cim Bom oldu. Maçtan sonra Necip Uysal açıklamalarda bulundu. Detaylar...

Son 5 Haber

(GOLLER ve ÖZET) Mısır - İran | Maç Sonucu: 1-1

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti

İstanbul bileti hazır! Fenerbahçe'nin yeni transferi geliyor

Acun Ilıcalı, Trabzonspor'un eski yıldızı için talimatı verdi: "Alın!"

Bursaspor, Lincoln Henrique transferini resmen bitirdi!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Süper Lig’in 28. haftasında Galatasaray ile Beşiktaş karşı karşıya geldi. Karşılaşmayı Galatasaray 1-0 kazandı. Maçtan hemen sonra Necip Uysal açıklamalarda bulundu. Detaylar...
''Üzgünüz, önümüzdeki maça bakacağız''
Karşılaşmayı değerlendiren Necip Uysal, ''Kazanmak istiyorduk. Maça kötü bir golle başladık. Talihsiz gol yedik. Maçın genelinde pozisyonşlar bulduk, son vuruşlarda yetersiz kaldık. Galatasaray'a fazla pozisyon vermedik. Her maçta penaltı pozisyonları oluyor bize karşı. Cenk'in pozisyonun penaltı olduğunu düşünüyorum. Bunlara dikkat edilirse seviniriz. Üzgünüz, önümüzdeki maça bakacağız.'' dedi.