Nihat Kahveci'den yayıncı kuruluşa: "Sizin yüzünüzden küfür yiyoruz"
Editör: Arif Can Yıldız
Son Güncelleme /
Süper Lig'de oynanan mücadelelerin ardından yaptığı yorumlarla dikkatleri üzerine çeken Nihat Kahveci, yayıncı kuruluşun maçları ekrana getirme düzenini eleştirdi.

Son 5 Haber

Şenol Güneş'ten Türkiye - ABD maçı sonrası değerlendirme

Türkiye'nin Dünya Kupası'ndaki gol müziği ABD maçında ortaya çıktı

Çağlar, Kaan ve İrfan Can, Dünya Kupası’nda ilk kez oynadı

Arda Güler'den ABD maçında Montella'ya anlamlı destek!

Hollywood yıldızları akın etti! Türkiye-ABD maçına damga vuran isimler
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray'ın hem Türkiye'de hem de Avrupa Ligi'nde oynadığı karşılaşmaların ardından Kontraspor Youtube Kanalı'nda yaptığı değerlendirmelerle birlikte futbolseverlerin dikkatini çeken eski futbolcu Nihat Kahveci, Süper Lig'in yayıncı kuruluşuna sitemlerde bulundu.
"Bize Mars'tan gösteriyorlar"
Nihat Kahveci: "Bizim canlı yayınımızı 50 bin - 60 bin kişi izliyorlar ve tartışmalı pozisyonları soruyorlar. Galatasaray - Eyüpspor maçında, Galatasaray'ın yediği golü öncesi Dubois'in Sallai'ye bir müdahalesi var. Yayıncı kuruluş bize maç esnasında Mars'tan gösterdi (!)
Niye bize maç esnasında göstermiyorsunuz?
Maçlar bitiyor. Ellerinde bambaşka ne güzel görüntüler var. Pozisyonları rahat rahat analiz ediyorlar. Niye bize maç esnasında göstermiyorsunuz? Sizin yüzünüzden bizde küfür yiyoruz.
Yorumlarımı yaparken 70 metreden pozisyon analizi yapmam gerekiyor. İzliyorum ve pozisyonun aslını görüyorum" ifadelerini kullandı.