Nobre: '2 sezon sonra Süper Lig'de olacağız' demiştim
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Nobre: '2 sezon sonra Süper Lig'de olacağız' demiştim

Son 5 Haber

Mısır'dan tarihi galibiyet! Yeni Zelanda'yı geriden gelip yendi

Trabzonspor'dan Artem Dovbyk transferi için kiralama formülü

TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Vincenzo Montella kararını açıkladı

Muslera'yı iki kez mağlup eden Yeşil Burun Adaları avantajı kaptı

SEO Başlık: Dünya Kupası'nda İlginç Tablo! G Grubu'nda 3 Maçtır Kazanan Yok
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Nobre: '2 sezon sonra Süper Lig'de olacağız' demiştim
Süper Lig'e yıllar sonra geri dönen Erzurumspor'da Brezilya asıllı Türk futbolcu Mert Nobre, maç sonunda açıklamalarda bulundu.
Mert Nobre'nin açıklamalarından öne çıkanlar:
"Çok zor bir maçtı, penaltı kolay değildi. Hakan'ı tebrik ediyorum. '2 sezon sonra Süper Lig'de olacağız' dedim. Herkese teşekkür ederim."
AJANSSPOR
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...