Nuri Şahin'den veda paylaşımı: Her şey için teşekkürler Antalyaspor
Editör: Özgür Koç
Son Güncelleme /
Antalyaspor'dan ayrılarak Bundesliga kulübü Borussia Dortmund'un teknik kadrosuna katılan Nuri Şahin, Antalyaspor için veda mesajı yayınladı. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Fenerbahçe'den Amrabat takası! Cucho Hernandez için formül

Ali Koç, Milli Takım'ı yalnız bırakmadı

Galatasaray'da olağanüstü genel kurul toplantısı yarın yapılacak

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR - HABER
Ani bir kararla Antalyaspor’dan ayrılan ve Alman devi Borussia Dortmund ile anlaşma sağlayan Nuri Şahin sosyal medya hesabından Antalyaspor için veda mesajı yayınladı.
"Sizleri gururlandıracak işler yapmaya devam edeceğim"
İlk teknik direktörlük deneyimini Antalyaspor'da yaşayan 35 yaşındaki teknik adam "Her şey için teşekkürler Antalyaspor" başlığıyla paylaştığı paylaşımında "Dünya'nın neresinde olursam olayım, sizleri gururlandıracak işler yapmaya devam edeceğim. Hakkınızı helal edin" ifadelerine yer verdi.
İşte Nuri Şahin'in o paylaşımı:
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...