Nwakaeme: “Bugün kazanmamız gerekiyordu, finaldeyiz”
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Trabzonspor’un tecrübeli oyuncusu Nwakaeme, 2-0'lık Göztepe galibiyeti sonrası yaptığı açıklamada maçın önemine vurgu yaptı.

Son 5 Haber

Türkiye istenmeyen listede! Dünya Kupası'nda gol atamayan sadece 3 takım kaldı

UEFA'nın Fenerbahçe'ye kesti ceza belli oldu

Okan Buruk'un oğlunu görenler tanıyamadı! Boyu babasını geçti

İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna net yanıt!

Trabzonspor, Samsunspor'un tecrübeli oyuncusu Emre Kılınç için hamle yapacak
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Trabzonspor’un Göztepe’yi 2-0 mağlup ederek finale yükseldiği karşılaşmanın ardından bordo-mavili ekibin yıldızlarından Anthony Nwakaeme, karşılaşmayı ve performansını değerlendirdi.
"Bugün kazanmamız gerekiyordu"
Maçın ciddiyetine vurgu yapan Nwakaeme, “Bu maçın ne kadar önemli olduğunun bilincindeydik. Göztepe ilk 10 dakikada istediğimiz futbolun önüne geçti. Sonrasında iyi bir oyun ortaya koyduk. Bazen başarılı olamıyoruz, ama bunun üzerinde çalışıyoruz. Bugün kazanmamız gerekiyordu, günün sonunda kazandık ve finaldeyiz.” ifadelerini kullandı.
"En net gören bendim"
Karşılaşmada yaşanan tartışmalı penaltı pozisyonuna dair de konuşan deneyimli oyuncu, “Pozisyonun içinde olan oyuncu bendim. En net gören bendim. Hakemle ofsayt mı penaltı mı tartışması vardı. Sonrasında penaltı kararı çıktı.” dedi.