Obradovic: "Rakibimize saygı duyarak ciddi bir maç daha oynamaya çalıştık"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Obradovic: "Rakibimize saygı duyarak ciddi bir maç daha oynamaya çalıştık"

Son 5 Haber

Özbek: "Projelerin gerçekleşmesini sağlayan Bankalar Birliği anlaşmasından çıkmış olmamızdır"

Amedspor'dan savunmaya takviye! David Bates imzayı attı

Kocaelispor, Anfernee Dijksteel tekliflerini reddetti! İşte istenen bonservis...

Mario Lemina'nın kardeşi TFF 1. Lig'de!

Marcelo Bielsa, Uruguay - İspanya maçı sonrası gazetecilere bağırdı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Obradovic: "Rakibimize saygı duyarak ciddi bir maç daha oynamaya çalıştık"
Fenerbahçe Beko Başantrenörü Zeljko Obradovic de öncelikle Sakarya'nın bu duruma gelmesinden ve sadece genç oyuncularla oynamış olmasından dolayı çok üzgün olduğunu dile getirdi.
Sakarya temsilcisinde mücadele eden genç oyuncuları tebrik eden Obradovic, Sakarya'nın bir daha asla böyle bir pozisyona gelmemesini diledi.
Karşılaşma için fazla söylenecek sözün olmadığına işaret eden Obradovic, "Sadece kendimize ve rakibimize saygı duyarak ciddi bir maç daha oynamaya çalıştık. Taraftarlarımıza da bugün de göstermiş oldukları destekten dolayı teşekkür ediyorum." şeklinde konuştu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...