Okan Buruk takıma seslendi: "Bu bahaneye sığınamayız"
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
Son dakika | Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, MKE Ankaragücü ile Eryaman Stadyumu'nda oynanacak maç öncesi oyuncularına seslendi. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Trabzonspor Basketbol'dan 6. transfer! NBA patentli skorer imzayı attı

Modric için kritik karar! Milan'da devam edecek mi?

Beşiktaş'ın 20 yaşındaki santrforu Adnan Karahisar'ın yeni takımı belli oldu

Barcelona 18'lik golcü oyuncu Hamza'yı transfer etti!

Monaco'dan Folarin Balogun için karar! Dev bonservis...
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Trendyol Süper Lig'in 26'ıncı haftasında MKE Ankaragücü'ne konuk olacak Galatasaray'da çalışmalar sürüyor. Zirve yarışında avantaj sahibi olan Sarı-Kırmızılılar, Ankara'dan 3 puan alarak dönmeyi hedefliyor.
Okan Buruk takıma seslendi
Teknik direktör Okan Buruk, kritik maç öncesi takımla bir toplantı düzenledi. Milliyet'te yer alan habere göre genç teknik adam, öğrencilerine seslendi.
"Bu bahaneye sığınmadan çıkıp kazanmamız gerekiyor"
Okan Buruk, "Kötü bir zeminde oynayacağız. Elbette bu bahaneye sığınmadan çıkıp kazanmamız gerekiyor" ifadelerini kullandı.
"Hepinize ihtiyacım var"
Sözlerine devam eden Buruk, "Ligde şampiyonluğa ulaşmak için bu zorlu deplasmanda kayıp yaşamamalıyız. Hepinize ihtiyacım var ve sakatlık yaşanmaması için dikkatli davranın" dedi.