"Olmadı, biraz daha çalışmalıyız"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Gaziantep Büyükşehir Belediyespor Teknik Direktörü Bayram Kadir Bektaş, Giresunspor karşısında gol fırsatları yakaladıklarını ancak pozisyonları değerlendiremediklerini söyledi.

Son 5 Haber

Dünya Kupası teknolojisi Süper Lig'e geliyor! Kulüpler ortak karar aldı

Levent Mercan: "İsmail Kartal inanılmaz motive"

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

"Olmadı, biraz daha çalışmalıyız"
Bektaş, "Giresunspor'un müthiş bir çıkışı vardı. Mücadeleden memnunum. Centilmence bir maç oldu. Çok net pozisyonlar yakaladık, bir türlü değerlendiremedik. Olmadı, biraz daha çalışmalıyız" diye konuştu.
Bektaş, 17. haftada Denizlispor karşısında kazanarak devre arasına girmeyi hedeflediklerini sözlerine ekledi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...