Ömer Faruk Sezgin, Kütahyaspor’la yeniden anlaştı
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
TFF 3. Lig ekiplerinden Kütahyaspor, geçtiğimiz sezonun ikinci yarısında kadrosuna kattığı ve gösterdiği performansla dikkat çeken Ömer Faruk Sezgin ile yeniden anlaşma sağladı. Başarılı forvet ile 1 yıllık sözleşme imzalandığı açıklandı.

Son 5 Haber

Kosova, hazırlık maçında Andorra'yı 3-0 mağlup etti

Anadolu Efes'te Pablo Laso gidiyor, Luca Banchi geliyor!

Aziz Yıldırım'ın ilk transferi Muriqi: Kulübüyle de anlaşıldı

(Yazılı Özet) Anadolu Efes - Fenerbahçe Beko Maç Sonucu: 93-102

Fenerbahçe'nin yeni başkanı Aziz Yıldırım oldu! İşte ilk açıklaması...
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
TFF 3. Lig ekiplerinden Kütahyaspor, geçtiğimiz sezonun ikinci yarısında kadrosuna kattığı ve gösterdiği performansla dikkat çeken Ömer Faruk Sezgin ile yeniden anlaşma sağladı. Başarılı forvet ile 1 yıllık sözleşme imzalandığı açıklandı.
Kulüp tarafından yapılan açıklamada, hem kulüp hem de oyuncu için hayırlı olması temennisi dile getirildi. Kütahyaspor Kulüp Başkanı Osman Altınkaya da imzanın ardından yaptığı değerlendirmede, "Anlaşmanın her iki taraf için de hayırlı olmasını diliyorum" ifadelerini kullandı.
Taraftarın "Kral" lakabını verdiği Ömer Faruk Sezgin’in yeni sezonda da mavi-lacivertli formayı giyecek olması, camiada memnuniyetle karşılandı.