Ömer Faruk Sezgin, Kütahyaspor’la yeniden anlaştı
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
TFF 3. Lig ekiplerinden Kütahyaspor, geçtiğimiz sezonun ikinci yarısında kadrosuna kattığı ve gösterdiği performansla dikkat çeken Ömer Faruk Sezgin ile yeniden anlaşma sağladı. Başarılı forvet ile 1 yıllık sözleşme imzalandığı açıklandı.

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
TFF 3. Lig ekiplerinden Kütahyaspor, geçtiğimiz sezonun ikinci yarısında kadrosuna kattığı ve gösterdiği performansla dikkat çeken Ömer Faruk Sezgin ile yeniden anlaşma sağladı. Başarılı forvet ile 1 yıllık sözleşme imzalandığı açıklandı.
Kulüp tarafından yapılan açıklamada, hem kulüp hem de oyuncu için hayırlı olması temennisi dile getirildi. Kütahyaspor Kulüp Başkanı Osman Altınkaya da imzanın ardından yaptığı değerlendirmede, "Anlaşmanın her iki taraf için de hayırlı olmasını diliyorum" ifadelerini kullandı.
Taraftarın "Kral" lakabını verdiği Ömer Faruk Sezgin’in yeni sezonda da mavi-lacivertli formayı giyecek olması, camiada memnuniyetle karşılandı.