"Önemli olan kazanmak"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
"Önemli olan kazanmak"

Son 5 Haber

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza

Kerem Aktürkoğlu özür diledi: Hakkınızı helal edin

Zaniolo için ipler gerildi!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

"Önemli olan kazanmak"
Spor Toto Basketbol Süper Ligi play-off yarı final serisi ilk maçında Darüşşafaka Doğuş'u 94-72 yenen Fenerbahçe'nin başantrenörü Zeljko Obradovic, aradaki sayı farkından ziyade kazanmanın önemli olduğunu söyledi.
Müsabakanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Obradovic, "Darüşşafaka Doğuş'a karşı nasıl oynamamız gerektiğini iyi biliyoruz. Çok agresif savunma yapan bir takım. İlk çeyrek çok iyi oynadılar. Biz oyunumuzu değiştirdik ve hücumda genel olarak çok iyiydik. Play-off maçlarında skor farkı veya diğer şeyler önemli değil. Önemli olan kazanmak ve sonraki maça hazır olmak. Bir kere daha taraftarımıza teşekkür ediyoruz. Finallere çıkmak için hep yanımızda olsunlar." ifadelerini kullandı.
Fenerbahçe'nin genç oyuncularından Egehan Arna ise kendileri için kolay bir maç olmayacağını bilerek sahaya çıktıklarını ve ikinci yarıda iyi oynayarak galip geldiklerini kaydetti.