Orhan Kaynak: "Oyuncularımız elinden gelen her şeyi yaptı"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Orhan Kaynak: "Oyuncularımız elinden gelen her şeyi yaptı"

Son 5 Haber
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Orhan Kaynak: "Oyuncularımız elinden gelen her şeyi yaptı"
Spor Toto 1. Lig'in 25. haftasında Giresunspor, sahasında Boluspor’u 3-1 mağlup etti. Ev sahibi ekip, bu galibiyetle 12 hafta sonra 3 puanla tanışmış oldu.
Boluspor Teknik Direktörü Orhan Kaynak ise kazanma adına oyuncularının ellerinden geleni yaptığını söyledi.
Giresun'a play-off içerisinde olmak için kazanma adına geldiklerini dile getiren Kaynak, "Gergin bir maç olacağını, maçı 11 kişi bitirmemiz gerektiğini hep oyuncularıma hep söyledim. Sakin olup ayakta kalmamız gerektiğini... Maçın başında bir kırmızı kartla 10 kişi kaldık. 2-0 olduktan sonra biz de futbol oynamaya başladık. Rakip kaleyi tehdit eder olduk. Gol de bulduk. 10 kişi 90 dakika mücadele eden oyuncularımı kutluyorum. Kazanma adına oyuncularımız elinden gelen her şeyi yaptı. Kazanabilirdik de..." değerlendirmesinde bulundu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler

Ekvador'dan muhteşem geri dönüş! Almanlar son maçta yıkıldı

"Süper Lig'de 15 kulübün yönetiminde sabıkalı kişiler var"

A Milli Takım'ın ABD maçı muhtemel 11'i belli oldu!

Antalyaspor, yeni teknik direktörüne kavuşuyor! Antalya'ya geliyor

Galatasaraylı Leroy Sane'den Dünya Kupası'nda gol sevinci

İlhan Parlak'tan 2 haftada istifa kararı!

(Yazılı Özet) Polonya - Türkiye Maç Sonucu: 3-2

(GOLLER ve ÖZET) Curaçao - Fildişi Sahili | Maç Sonucu: 0-2

Aston Villa'dan Fenerbahçe'ye Ollie Watkins cevabı!

Alanyaspor'dan "dev" transfer: Anlaşma sağlandı!

Anadolu Efes’te Larkin ayrılığının finansal detayları belli oldu!

Trabzonspor'dan yıldız harekatı: Hedef Lukebakio!

Raskin için Beşiktaş ve Tedesco'ya Acun Ilıcalı da katıldı!

Pendikspor'a Trabzonspor'dan sağ kanat! İmzalar atıldı...

Beşiktaş'tan Morten Frendrup için dev teklif!
