Özat'a altyapı teşekkürü!
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Özat'a altyapı teşekkürü!

Son 5 Haber

Acun Ilıcalı, Trabzonspor'un eski yıldızı için talimatı verdi: "Alın!"

Bursaspor, Lincoln Henrique transferini resmen bitirdi!

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Özat'a altyapı teşekkürü!
Hacettepe Teknik Direktörü Mustafa Kaplan, Gençlerbirliği Teknik Direktörü Özat’a yapılan uyumlu çalışmalar ve Hacettepe’ye verilen önem sebebiyle teşekkür etti.
Kaplan, “Ümit Özat’a takımımızla ilgili raporu sundum ve birlikte fikir alışverişinde bulunduk. Bu görüşmenin sonuçlarından biri de Hacettepe’den Berat Ayberk Özdemir ve Mert Çetin’in A takımla birlikte antrenmanlara çıkma kararı oldu. Ümit Özat bu camianın içinden gelen, camianın yapısını bilen ve kendisi de altyapıdan geldiği için altyapının önemini bilen biri. Ben Hacettepe teknik direktörü olarak, Gençlerbirliği’nin başında yer alan böyle bir teknik direktörle çalışmaktan son derece mutluyum. Birlikte Gençlerbirliği’ne çok daha fazla oyuncu kazandırabileceğimizi düşünüyorum.”dedi.