ÖZEL | Antalyaspor 3 futbolcuyla sözleşme uzatıyor
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Son dakika transfer haberleri; Süper Lig takımı Antalyaspor, iç transferde atağa geçti ve 3 futbolcusuyla sözleşme uzatma kararı aldı. Detaylar haberimizde...

Son 5 Haber

Karşıyaka, Erhan Öztürk ile yeniden anlaştı

Vincenzo Italiano, eski öğrencilerini istiyor! Telefonu hazır...

Dünya Kupası'nda sürprizler gecesi! İşte son 32'deki ilk eşleşmeler

Atılan manşetler! Bütün dünya A Milli Takım'ı konuşuyor

Marsilya, Mason Greenwood için teklif yapan Fenerbahçe'den flaş bir talepte bulundu
- Haberin Kaynağı:
- Salim Manav - AJANSSPOR
Salim MANAV - AJANSSPOR
Son lig maçında deplasmanda Fenerbahçe'ye 2-0 mağlup olan Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Fraport Tav Antalyaspor iç transferde düşmeye bastı.
Antalyaspor 3 oyuncu ile sözleşme uzatacak
Süper Lig'in 37. haftasını hükmen galip geçecek olan Akdeniz ekibi 3 futbolcusuyla sözleşme uzatma kararı aldı.
Anlaşmalar sağlandı...
Antalyaspor; Veysel Sarı, Ufuk Akyol ve Bahadır Öztürk'le sözleşme uzatma kararı aldı ve futbolcularla anlaştı.

Veysel Sarı'nın Haziran 2025'e, Ufuk Akyol ve Bahadır Öztürk'ün ise Haziran 2026'ya kadar mukavelesi uzayacak.
Veysel Sarı'nın performansı
Öte yandan, bu sezon kırmızı-beyazlı takım ile 32 karşılaşmaya çıkan Veysel Sarı, 2 gol ve 1 asist kaydetti. 34 yaşındaki savunma oyuncusu 2020 yılında Kasımpaşa'dan ayrıldıktan sonra Akdeniz ekibine Transfer olmuştu.
Ufuk Akyol'un istatistikleri
2019 yılından bu yana Antalyaspor'da görev alan Ufuk Akyol, bu sezon 28 karşılaşmada forma giydi ve 1813 dakika sahada kaldı.

Bahadır Öztürk ise bu sezon TFF 1. Lig ekibi Çaykur Rizespor'da kiralık olarak forma giydi ve şampiyonluk yaşadı. Karadeniz ekibi ile 29 maça çıkan savunma oyuncusu 2.349 dakika sahada kaldı.
