Özet - Manchester City 3 golle kazandı!
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
İngiltere Premier Ligi'nde 22. hafta mücadelesinde Manchester City, sahasında Wolverhampton'ı ağırladı.

Son 5 Haber

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza

Kerem Aktürkoğlu özür diledi: Hakkınızı helal edin
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Özet - Manchester City 3 golle kazandı!
İngiltere Premier Ligi'nde 22. hafta mücadelesinde Manchester City, sahasında Wolverhampton'ı ağırladı.
Ligde Liverpool'un ardından ikinci sırada bulunan son şampiyon Manchester City, Wolverhampton'ı 3-0'lık net bir skorla mağlup etti.
Manchester City'nin golleri 10. ve 39. dakikalarda Gabriel Jesus'tan gelirken, 78. dakikada Wolverhamptonlı Conor Coady ise kendi kalesine gol attı.
Bu sonuçla beraber Manchester City, Liverpool'la olan 4 puanlık farkı korurken, Wolverhampton ise 29 puanla 11. sırada yer alıyor.
AJANSSPOR
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...