Rachid Ghezzal: "Galatasaray maçını kazanmak için her şeyi yapacağız"
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
İstanbulspor'u kendi sahasında 2-0 mağlup eden Beşiktaş'ta 14 ay sonra gol atan Rachid Ghezzal maç sonunda açıklamalarda bulundu. Detaylar...

Son 5 Haber

Avustralya ve Paraguay el ele son 32 turunda!

(GOLLER ve ÖZET) Türkiye - ABD | Maç Sonucu: 3-2

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Beşiktaş kendi sahasında konuk ettiği İstanbulspor'u 2-0 mağlup etti. Karşılaşmada Rachid Ghezzal, 14 ay sonra gol sevinci yaşadı. 31 yaşındaki Cezayirli oyuncu maçtan hemen sora beIN Sports'a açıklamalarda bulundu. İşte Ghezzal'ın açıklamaları...
''İyi bir reaksiyon gösterdik''
Karşılaşmayı değerlendiren Ghezzal, "Reaksiyon göstermemiz gerekiyordu perşembe günkü hayal kırıklığından sonra. İyi bir reaksiyon gösterdiğimizi düşünüyorum kendimiz adına, taraftarlarımız adına. Kazanma tutkumuzu gösterdik. Taraftarımız da bunu gördü. Dolayısıyla bize desteklerini gösterdiler. Onlara çılgın desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum.'' dedi.
''Derbiler her zaman özgüven kazanmak için iyidir''
Galatasaray derbisini yorumlayan Ghezzal, ''Derbiler her zaman özgüven kazanmak için, taraftarın sevgisini kazanmak için büyük fırsatlar olmuştur. Bu maçı deplasmanda oynayacağız ama deplasmana da bir amaç doğrultusunda gideceğiz. Bu maça hazırlanmak için 2 hafta var. Şu an dinleneceğiz. Burak hocayla da çalışmamız gerekiyor. Bu maçı kazanmak için her şeyi yapacağız. '' dedi.
Ghezzal artık geri döndü mü? sorusuna yanıt veren Cezayirli oyuncu, ''Umarım aldığım her dakika yüzde yüzümümü vermeye çalışıyorum takım için, arkadaşlarım için, taraftarlarımız için. Bugün galibiyetten dolayı mutluyum. Bugün galip gelmek beni çok mutlu etti." dedi.