Recep Uçar: "Alacağımız dersler çok"
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Alanyaspor'a 2-1 yenilen TÜMOSAN Konyaspor'da teknik direktör Recep Uçar, üzgün olduklarını ve maçı ekibiyle değerlendireceklerini söyledi. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Geceye damga vuran kare! Herkes Nedved'in o halini konuşuyor

Kim Min-jae çılgına döndü!

Galatasaray'ın forvet listesinde yeni isim: Franculino Dju

Ertuğrul Doğan, Fatih Tekke'nin transferini istediği yerli futbolcu için bizzat devreye girecek

F1 dünyası Spielberg'e kilitlendi! 2026 Avusturya Grand Prix'si için geri sayım
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Trendyol Süper Lig'in 5. haftasında sahasında Corendon Alanyaspor'a 2-1 yenilen TÜMOSAN Konyaspor'da teknik direktör Recep Uçar, üzgün olduklarını ve maçı ekibiyle değerlendireceklerini söyledi.
Uçar, maçın oynandığı Konya Büyükşehir Stadı'nda düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu.
"Onların kazanmasından ziyade aslında bizim kaybettiğimiz bir maç oldu"
Alanyaspor karşılaşmasının zor olacağını bildiklerini, bunun da hazırlıklarını yaptıklarını anlatan Uçar, "Onların kazanmasından ziyade aslında bizim kaybettiğimiz bir maç oldu. Maalesef futbolda bu kadar bireysel hata yapıyorsanız, mağlubiyet kaçınılmaz. İlk yarı genelinde istediğimiz oyunu tam manasıyla sahaya yansıtamadık. Bir iki hata vardı ama daha çok bireysel hatalar istediklerimizi yapmamızı engelledi." diye konuştu.
"Yolumuza devam edeceğiz"
Bireysel hataların çok ağır sonuçları olduğuna işaret eden Uçar, şunları kaydetti:
"Üzgünüz, her maçı kazanabilmek için istek ve arzuyu ortaya koymak zorundayız. Alacağımız dersler çok. Maçı analiz edeceğiz. Yolumuza devam edeceğiz. Biz iyi bir takımız. Güçlü bağları olan bir takımız. Mağlubiyetin üstesinden ne kadar üzülsek de en kısa sürede geleceğiz. Yarın antrenmanda da konuşup bunun üstesinden geleceğiz. Haftaya Galatasaray maçımız var. Galatasaray maçına en iyi şekilde hazırlanıp yolumuza devam edeceğiz. Alanyaspor iyi mücadele etti. Zaman zaman iyi geçişler yaptı. Çok atletik oyuncuları var. Onları da tebrik ederim."