Rıdvan Dilmen: "Fenerbahçe bedava transfer yaptı"
Editör: Cem Ergün
Son Güncelleme /
Süper Lig'de Fenerbahçe, deplasmanda Kayserispor'u 6-2 yendi. Karşılaşmanın ardından yorumlarda bulunan Rıdvan Dilmen, Oğuz Aydın ve Mert Hakan Yandaş'ın performansına dikkat çekti.

Son 5 Haber

Türkiye istenmeyen listede! Dünya Kupası'nda gol atamayan sadece 3 takım kaldı

UEFA'nın Fenerbahçe'ye kesti ceza belli oldu

Okan Buruk'un oğlunu görenler tanıyamadı! Boyu babasını geçti

İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna net yanıt!

Trabzonspor, Samsunspor'un tecrübeli oyuncusu Emre Kılınç için hamle yapacak
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Fenerbahçe, Trendyol Süper Lig'de Kayserispor'u deplasmanda 6-2'lik skorla mağlup etmeyi başardı ve 3 puanın sahibi oldu. Maçın ardından HT Spor'da Rıdvan Dilmen, açıklamalarda bulundu. Dilmen, "Fenerbahçe bedavaya transfer yaptı" dedi. İşte detaylar...
Fenerbahçe'nin geri kalan fikstürü hakkında Rıdvan Dilmen şunları söyledi: "Ben de artık deplasmanlarda büyük kulüplerin hata yapmadığını görüyorum. Ama kağıt üzerinde deplasmandır. Fenerbahçe'nin geriye 24 maçı kaldı. 13'ü Kadıköy'de. 11'i deplasmanda. İkisi de Galatasaray ve Beşiktaş deplasmanları."
"Talisca bence iyi iş yapar ama ayağı iyi bir stoper yüzde yüz şart"
Oğuz Aydın ve Mert Hakan Yandaş'ın performansı hakkında Dilmen, "Transfer sezonu başlamadan Fenerbahçe transfer yaptı. Kimi aldı? Oğuz Aydın ve Mert Hakan'ı aldı. Bedavaya aldılar hem de. Bir sürü oyuncu konuşuluyor. Talisca bence iyi iş yapar ama ayağı iyi bir stoper yüzde yüz şart" ifadelerini kullandı.
"Biz şu istatistik saçmalığını bitirdik"
Dilmen, "Biz şu istatistik saçmalığını bitirdik. Skorla ilgili olan bir saçmalık vardı. Kayserispor'un ceza alanında topla buluşma sayısı skor 1-3 ile 2-4 arasındayken. Bu tamamen rakibin ve senin enerjinle ilgilidir. Kayserispor orada top oynadı" diyerek sözlerini noktaladı.