Rıdvan Dilmen: "Galatasaraylılar'dan özür diliyorum..."
Editör: Arif Can Yıldız
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig'de Galatasaray, deplasmanda Hatayspor ile 1-1 berabere kaldı. Rıdvan Dilmen maçı ve maç sonunda Okan Buruk'un açıklamalarını değerlendirdi.

Son 5 Haber

Beşiktaş'ta ayrılık! Emrecan Terzi bu kez bonservisiyle gitti

İşte Galatasaray'ın forvet planı: Icardi gidecek Omar Marmoush gelecek

Fenerbahçe, Vedat Muriqi'nin partnerini İngiltere'de buldu!

Fenerbahçe'nin gözden çıkardığı Dominik Livakovic için ezeli rakipten sürpriz hamle

Trabzonspor, "Ürdünlü Messi" olarak bilinen Mousa Tamari'nin peşinde!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Galatasaray, Trendyol Süper Lig'in 20. haftasında deplasmanda Hatayspor'a konuk oldu.
Sarı-kırmızılı ekip, rakibiyle 1-1 berabere kaldı ve bu sezon deplasmanda ilk kez puan kaybı yaşadı.
Rıdvan Dilmen yorumladı
Karşılaşmanın ardından HT Spor kanalında yorumlarda bulunan Rıdvan Dilmen, Hatayspor ile Galatrasaray arasında oynanan Süper Lig mücadelesini ve sarı-kırmızılı ekibin teknik direktörü Okan Buruk'un açıklamalarını değerlendirdi. İşte detaylar...
Önce "Benim aklımda öyle bir pozisyon yok" dedi...
Okan Buruk'un, "İlk yarıda çok net bir penaltı pozisyonumuz vardı. Yabancı VAR hakemleri geldi ama eleştirilmeyecek değiller. Bu dünyanın her yerinde penaltıdır. Onların da Türk hakemlerinden hiçbir farkı yok" açıklamalarını değerlendiren Rıdvan Dilmen, "İzleyicilerden özellikle Galatasaraylılar'dan çok özür dilerim. Çünkü hoca muhtemelen soyunma odasında izledi pozisyonu. Benim aklımda öyle bir pozisyon yok. Pazar akşamı değerlendiririm inşallah" dedi.
Daha sonra hatırladı
Aradan biraz zaman geçtikten sonra pozisyonu hatırlayan Dilmen, "Pozisyonu şimdi çok iyi hatırladım. Şut atıldı, oyuncu yattı, ayağının altına çarptı, top yükseldi. Bana göre penaltı değil.
El var. Ancak mesele o değil. O anda izlediğim kadarıyla oyuncu yatıyor, direkt ayağına arka adelesine sekiyor. Okan Buruk, oyuncuyu 'gördü ve oynadı' diye değerlendiriyor" ifadelerini kullandı.