Rıdvan Dilmen: "Mourinho'nun en çok üzüldüğü şey bu"
Editör: Cem Ergün
Son Güncelleme /
UEFA Avrupa Ligi'nde oynanan Fenerbahçe - Rangers maçını değerlendiren Rıdvan Dilmen, Jose Mourinho'nun en çok üzüldüğü şeyi açıkladı. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Beşiktaş'ta ayrılık! Emrecan Terzi bu kez bonservisiyle gitti

İşte Galatasaray'ın forvet planı: Icardi gidecek Omar Marmoush gelecek

Fenerbahçe, Vedat Muriqi'nin partnerini İngiltere'de buldu!

Fenerbahçe'nin gözden çıkardığı Dominik Livakovic için ezeli rakipten sürpriz hamle

Trabzonspor, "Ürdünlü Messi" olarak bilinen Mousa Tamari'nin peşinde!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
UEFA Avrupa Ligi'ndeki temsilcimiz Fenerbahçe, son 16 turunda Rangers'ı konuk etti. Karşılaşmanın ilk yarısını 2-1 geride kapatan Sarı-Lacivertlileri, HT Spor'da Rıdvan Dilmen değerlendirdi.
"Jose Mourinho MR'ın çekmiştir"
Rangers'ın kontrayla bulduğu gole dikkat çeken Rıdvan Dilmen, "Kim ne derse desin kapalı kutu. İnternetten indirirsiniz, birkaç tane maçını izlersiniz ona göre yorum yaparlar. Jose Mourinho MR'ın çekmiştir fazlasıyla. Çalıştığı, teşhis koyduğu dezavantajlı durumu ikinci golde yaşadı. Neydi? Çok çabuk kontraya çıkıyorlar. İkinci yarıda kaç pasla geldiler diye bakacağım. Çok çabuk geldiler, orta sahayı boş buldular. Jose Mourinho'nun maçtan önce söylediği gibi golü yedi Fenerbahçe. 1-0 geriye düştü, Çağlar sakatlandı, Djiku girdi. Futbolcular toparlayamadı bir ama sonra golü buldu" dedi.
"Jose Mourinho'nun en çok üzüldüğü şey..."
Jose Mourinho'nun, Bright Osayi-Samuel ve Oğuz Aydın'ı arayacağını ifade den Dilmen, "Jose Mourinho'nun en çok üzüldüğü şey Osayi ve ya Oğuz'un olmamasıdır. Çünkü tek taraflı gidecek gibi duruyor, Kostic tarafından. Oradan da gitmeli. Kulübeye baktım, orada oynayabileceği oyuncusu yok. Sakatlıklardan ve Avrupa'ya yazılamadığı için" şeklinde konuştu.