Sacha Boey: Her puan önemli
Editör: Burak Alaca
Son Güncelleme /
UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Galatasaray'ın evinde Kopenhag ile 2-2 berabere kaldığı maçta takımın ilk golünü kaydeden Sacha Boey açıklamalarda bulundu.

Son 5 Haber

Türkiye'nin Dünya Kupası'ndaki gol müziği ABD maçında ortaya çıktı

Çağlar, Kaan ve İrfan Can, Dünya Kupası’nda ilk kez oynadı

Arda Güler'den ABD maçında Montella'ya anlamlı destek!

Hollywood yıldızları akın etti! Türkiye-ABD maçına damga vuran isimler

Arda Güler'den eleştirilerle ilgili açıklama! "Tüm eleştirileri haklı buluyorum"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
UEFA Şampiyonlar Ligi A Grubu'ndaki açılış maçında Galatasaray, Danimarka ekibi Kopenhag ile 2-0'dan geri gelerek 2-2 berabere kalarak 1 puanı hanesine yazdırdı. 85. dakikada Sarı-Kırmızılılar'ı hayata döndüren golü atan Sacha Boey önemli açıklamalar yaptı.
"Manchester United maçına en iyi şekilde hazırlanıp puan alacağız"
Aldıkları bir puanın önemli olduğunu belirten Sacha Boey "Maçın geneline bakınca iyi oynadığımızı düşünüyorum. Attığım gol sadece benim değil takımın golü. Manchester United maçına iyi şekilde hazırlanıp oradan da puan almaya çalışacağız. Her puan tabii ki önemli. Sıfır puandansa bir puan çok daha önemli." dedi.
Kariyerinin ilk Şampiyonlar Ligi golünü attı
Mücadelenin 86. dakikasında sahneye çıkan Boey, ceza sahası içi sağ çaprazdan yaptığı vuruşta meşin yuvarlağı ağlara gönderdi ve takımının ilk golünü kaydetti. 23 yaşındaki futbolcu böylece kariyerinde ilk kez Şampiyonlar Ligi’nde gol sevinci yaşadı.
