Sakaryaspor'lu futbolcular ve teknik heyet kahvaltıda bir araya geldi
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Sakaryaspor'lu futbolcular ve teknik heyet kahvaltıda bir araya geldi

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Sakaryaspor'lu futbolcular ve teknik heyet kahvaltıda bir araya geldi
Sakaryaspor Kulüp Başkanı İsmail Gürses, hedeften şaşma olmadığını belirterek, “Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik. Nazilli maçını alacağız, finalde de Konyaspor ile oynayıp, hak ettiğimiz yerde olacağız” dedi.
Serdivan’da faaliyet gösteren bir işletmenin sahibi olan Hakan Aydeniz, Sakaryaspor futbolcuları ve teknik heyete kahvaltı programı düzenledi. Hoş sohbet eşliğinde geçen programda Sakaryaspor Kulüp Başkanı İsmail Gürses yaptığı açıklamada, “Şanlıurfa maçında aldığımız galibiyetle moral depoladık. Yüzdük yüzdük kuyruğunun başına kadar geldik. Bu iş ya olacak ya olacak. Biz inanıyoruz, inancımızdan da hiçbir zaman vazgeçmedik. Çok inandık, çok istedik ve başardık. Futbolcusu, teknik heyeti, yönetimi, en az bu saydığım unsurlar kadar basınımızda bu işi isterse neden olmasın? Bu ligde hedefimize ulaşacağız. Çok şükür maddi sıkıntımız yok, sakat futbolcumuz yok, cezalımız var ama alternatiflerimiz de var. İnşallah Pazar günü Nazilli’den 3 puanla döneceğiz. Nazilli bizim için çok önemli bir maç. Bu maçı kazanacağız. Nazilliyi geçip, yarı final olarak gördüğümüz Altay maçını da kazanacağız. Allahın izniyle ligin finalini de Konyaspor maçını da kazanarak ligi hedeflediğimiz gibi şampiyon olarak kapatırız” diye konuştu.