Ajansspor

Salih Özcan: "Buna mecburduk!"

Editör: Arif Can Yıldız

Son Güncelleme /

A Milli Takım futbolcusu Salih Özcan, 2026 FIFA Dünya Kupası'nda ABD'yi 3-2 mağlup ettiğimiz maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 36 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

2026 FIFA Dünya Kupası'na veda etmesi maçtan önce kesinleşen A Milli Takım, D Grubu üçüncü ve son hafta mücadelesinde ABD ile karşılaştı.

Kazanarak veda etti

Bizim Çocuklar, ABD'yi 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu son hafta mücadelesinde 3-2 mağlup etti ve Dünya Kupası'na kazanarak veda ettik.

Maçın ardından Salih Özcan açıklamalarda bulundu.

"Gücümüzü göstermek istedik"

Salih şu ifadeleri kullandı: "Son maçımızda gücümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz. İlk iki maçı yenildik, üçüncü maçta kendimize güvendik ve öyle oynadık. Kazandığımız için mutluyuz.

Gücümüzü göstermek istedik. 2 maçtan sonra çok üzgündük. Bu galibiyete mecburduk."

Bonservisi elinde

Bundesliga ekibi Borussia Dortmund ile sözleşmesi sona eren Salih Özcan, serbest oyuncu statüsünde bulunuyor.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...