Selçuk İnan'dan Konyaspor galibiyeti yorumu: "Hak ettik"
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Gaziantep FK Teknik Direktörü Selçuk İnan, 3-1 kazandıkları Konyaspor maçının ardından, "Bugün sonuç aldığımız ve galip geldiğimiz için çok mutluyum" dedi.

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Gaziantep Futbol Kulübü, Trendyol Süper Lig'in 10. haftasında konuk ettiği Konyaspor'u 3-1 mağlup etti. Bu sonuçla Gaziantep FK puanını 9'a yükseltirken Konyaspor ise 11 puanda kaldı. Karşılaşma sonrası basın toplantısında açıklamalarda bulunan Gaziantep FK Teknik Direktörü Selçuk İnan, galip geldikleri için mutlu olduklarını söyledi.
"Galibiyeti aldıkları için de onları kutluyorum"
İnan, "Bugün bizim için çok önemliydi. Ligde 6-7 maçtır kazanamıyorduk. Aslında zaman zaman istediğimiz oyunu sahaya yansıtan bir takımdık ama sonuç alamıyorduk. Bugün sonuç aldığımız için çok mutluyum. Oyuncularımın isteğinden ve mücadelesinden fazlasıyla memnunum. Oyuncularım adına çok mutluyum. Bugün hak ettikleri, istedikleri galibiyeti aldıkları için de onları kutluyorum" ifadelerini kullandı.